Forum www.clanlegend.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Opis Rasy ---->Zerg<-----

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.clanlegend.fora.pl Strona Główna -> StarCraft&BroodWar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
DeStInY
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:21, 24 Mar 2008 Temat postu: Opis Rasy ---->Zerg<-----

!!!...:::WARTO PRZECZYTAĆ:::...!!!:
Zergi to wytwór Xel'Naga - szybko stanęli przeciwko swoim twórcą przyczyniając się do upadku tej rasy. Prawdziwi Zergowie to jedynie kilka jednostek jak Overmind czy też Cerebrat'ci. Jedynie oni posiadają własną wolę i decydują o losach roju, pozostała reszta to jedynie marionetki nieobdarzone inteligencją wykonujące każde rozkazy. Celem Zergów jest całkowita dominacja, przejadają surowce kolejnych planet wcielając do swojego kodu genetycznego wszelakie istoty i dalej wyruszają w swą podróż. Każdy kto stanie na obranej przez nich drodze musi zostać unicestwiony...bez względu na koszty i konsekwencje.

Zergowie posiadają jeden centralny mózg jak Overmind. On tworzy nowych Cerebrat'ów, a także potrafi ich wskrzeszać o ile nie doszło do zakłucenia ich pola. To bardzo tajemnicza rasa, która posiada moc podobną do DarkTemplarów i dlatego tak trudno ich zniszczyć skoro nie można dotrzeć do korzenia.

Każda jednostka wyposażona jest jedynie w walory potrzebne w walce - nie odczówa strachu, zawsze wykonuje dany rozkaz...do tego "produkcja" jest wyjątkowo tania i szybka. Strategią Zergów na polu bitwy jest masa - bitwy wygrywać można niezbyt urozmaiconymi oddziałami wojska, w zasadzie przy udziale dwóch podstawowych jednostek. Słabość w indywidualności nadrabiają również mobilno�cią - szybkość jednostek latających oraz olbrzymie możliwości desantów sprawiają iż przeciwnik nigdy nie wie z której strony może nastąpić atak...zazwyczaj ze wszystkich na raz...

Zergowie walczą jedynie ze sobą po utracie Overminda kiedy to lojalni mu Cerebratci oczekiwali na jego odrodzenie i nie chcieli wykonywać rozkazów Sarry Karrigan - zarażonego człowieka obdarzonego niezwykłymi umiejętnościami psychicznymi, z którego Overmind stworzył swojego największego generała. "Królowa ostrzy" musiała stanąć do walki również ze zbuntowanymi swoimi oddziałami przejętymi przez "zakłucacze" Terran.

Największym wrogiem Zergów są Protosi, których wiara nakazuje walkę z ich gatunkiem. Protosi są jakoby kuzynami Zergów jednak relacje są niejasne...Zergowie podbijają za panowania Overminda Aiur, rodzima planetę Protosów, jedynie z jednego celu - mózg Zergów oddaje hołd swoim ojcom odradzając się w miejscu ich pierwszego lądowania...
Dodam Iż:
Gra zergiem moze wydawac sie latwa i przyjemna. Nie trzeba ciagle klikac w klawiature jak w przypadku tosa (D) badz terrana (roznie wiekszosc G+T). To niewatpliwa zaleta zerga. Jednak to niedokonca prawda. Zerg ma tyle samo zalet co wad. Jednostki zerga nie oszukujmy sie sa slabe. W kazdym momencie gry np na psy-m/m albo zety. Hydry ? Dragony silniejsze a m/m z chodzby z 2 tankami roba spustoszenie wsrod hudr i psow. Mozna powiedziec ze walnie sie 2x ctr guardianianowi kilka devourow na obstawe i nikt tego nie ruszy. A to blad tos rzuca 3-4 stormy terran ma vessela wiec nie zgina. ee tam lipa cos widze z tym zergiem. Jendak nie sila jest kluczem do sukcesu zerga a regeneracja. Co z tego ze mi terran rozwali moje hydy o ile ma duzo tankow skoro ja moge za chwile zrobic psy. Nie wyjda? Jasna sprawa to guardiany. Mowicie "aha spoko a jak ma golathy ?" aa to wtedy drop na baze goscia wsadza sie psy albo lurki + defiler i jest masakra. Wiadomo nie od dzis ze zergiem vs terran nalezy blokowac wejscie i sunki jak najdalej od bazy aby chlopak sie namicrowal zanim dojdze z czolgami. To jest niestety obowiazek (na tosa juz roznie bywa ;]). Wlasciwie to kazda jednosta u zerga jest fantastyczna. Ot chodzby niedocenione krolowki. Esnare to swiety skill. Nie tylo spowalnia ale tez wrogie jednosti zdecudowanie wolniej atakuja. Dobre to jest na wszystko. Chodz na jednostki walczace w starciu (zealot, pies slonik ) zdecydowanie lepsze. Ciekawa umiejetnosc to broodling na tanki. Wierzcie mie przydaje sie . Ah bylbym zapomnila z takich jednostek niedocenianych jest tez defiler on naprawde potrafi namieszac . Rzucic tak esnare + plaga na rivery(tanki czy inne jednostki) eh miodzio .Co do wad zerga to tez jest ich sporo. Ciezki poczatek zealoty rulez ;/ chyba ze sie ktos logistyka bazy pobawi jak ja i zealoty nie wejda . dobra takta przeciw zergowi to fast dragony tyle ze jak widze ze jest taki gosc to zwykle robie psy na speedzie wiec nie pogada sie . Rivery tez wkurzajace sa ale esnare i plaga powinny znaczaco ulatwic. A co do ubostwianego dropa z ht to mam dobra kontre a mianowicie dobre rozstawienie oveloardow po mapie i nie dasz sie zaskoczyc.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolf.Evil




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:56, 25 Mar 2008 Temat postu:

Poznaję ten artykuł. Chciałem powiedzieć, że mimo braku elementarnej znajomości jak na ówczesne czasy języka polskiego to sensem mojej wypowiedzi miał być fakt zwrócenia uwagi na to, że granie zergiem jest bardzo trudne. Walka przeciwko dobremu tosowi czy terranowi jest trudna przez całą rozgrywkę. Nie raz spotykałem się wręcz z podejściem: "Aaacha czyli Ty grasz zergiem no dobra to Ciebie pojadę...", ponieważ taka jest poniekąd mentalność ludzi grasz zergiem czyli grasz słabo. Tak trudna jest, ale czy niemożliwe jest "pojechanie" tosa czy terrana? Nie raz odnosiłem spektakularne zwycięstwo tą rasą ( jak i spektakularne porażki) i powiem że TYLKO ta rasa może wygrać z przeważającą siłą wroga w tak łatwy sposób.

W artykule zwróciłem uwagę na ciekawe umiejętności defilera (o którym wiedzą wszyscy) ale i królowej (o której wiedzą nieliczni) a szkoda, bo posiada ona umiejętność ratującą skóre przed arbitrami, dropami, riverami czy zealotami. Warto popróbować i odkryć własną taktykę. Na koniec wskazałem na overloardy jako darmowego i zgodnegoi z zasadami "maphacka".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oFfIcErLeGenD
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Pią 20:11, 28 Mar 2008 Temat postu:

Jednostki


Drone

Typ: unoszący się, organiczny
Koszt: Minerał 50
Życie: 40
Liczba zajmowanych slotów: Slot 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 14 s
Atak (Ziemia): 5
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: D (klikając na haczernie to SD)
Opis: Jednostka zbierająca surowce u Zerga. Każda struktura w tej rasie jest tworzona z Drona.
Najwięksi wrogowie: -


Zergling

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50 (2 jednostki)
Życie: 35
Liczba zajmowanych slotów: 1 (2 jednostki)
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 19 s
Atak (Ziemia): 5 / 6 / 7 / 8
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: Z (klikając na haczernie to SZ)
Opis: Zerglingi to słabe jednostki, w pojednykę niewiele mogą zdziałać. Jednak w dużych grupach są wielkim postrachem wrogów zwłaszcza, gdy są wyposażone w szybki bieg i pazury. Upy te można kupić w Spawning Pool.
Najwięksi wrogowie: Marine, Firebat, Goliath, Spider Mine (reserch Vulture), Lurker, Hydralisk, Zealot, Dark Templar, High Templar, Reaver, Archon.


Overlord

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 100
Życie: 200
Liczba zajmowanych slotów: -
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 26 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -,
Skrót klawiszowy: O (klikając na haczernie to SO)
Opis: Overlord posiada wiele pożytecznych funkcji. Nie zajmuje miejsca w bazie (dostarczając sloty do produkcji jednostek), jest detektorem i transporterem. Można go użyć do zwiadu na samym początku gry. Minusem jest bardzo wolna prędkość przemieszczania się, co można zmienić w Lair.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki powietrzne.


Hydralisk

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 75 Gaz 25
Życie: 80
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 19 s
Atak (Ziemia): 10 / 11 / 12 / 13
Atak (Powietrze): 10 / 11 / 12 / 13
Skrót klawiszowy: H (klikając na haczernie to SH)
Opis: Moim zdaniem to najlepsza jednostka spośród wszystkich średnich (atakujących wrogów na ziemii i w powietrzu) we wszystkich rasach. Stosunkowo tania. Można zaopatrzyć ją w dodatkowy zasięg i szybsze przemieszczanie. Hydraliski sprawdzają się dobrze w masowych atakach, Combo (z Lingami), Dropach oraz w innych zadaniach (np. ochrona expa). Mogą się także chować pod ziemią (po wykupieniu Burrow) oraz ewoluować w Lurkery (Brood War).
Najwięksi wrogowie: Siege Tank, Spider Mine (research Vulture), Battlecruiser, Guardian, Zealot, Dark Templar, High Templar, Archon, Carrier.


Lurker

Typ: podziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 100 (Lurker Aspect - ewolucja Hydraliska)
Życie: 125
Liczba zajmowanych slotów: 2 (1 więcej od Hydralisk - liczba ulega zwiększeniu)
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 26 s (ewolucja z Hydraliska)
Atak (Ziemia): 20 / 22 / 24 / 26
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: L
Opis: Lurker powstaje z Hydraliska - koszt samego upgradu - możliwości ewolucji w Lurkera (dla wszystkich Hydralisków) wynosi Minerał 200 Gaz 200. To sporo. W zamian otrzymujemy jednostkę, która nawet bez zakupionego Burrow zakopuje się pod ziemię. Jeśli jednak Lurker nie zdąży się w porę zakopać - już po nim. Wychodzące spod gruntu kolce Lurka już z dość dużej odległości ranią nadchodzące wrogie unity.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki naziemne, Overlord, Science Vessel, Observer (detektory).


Mutalisk

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Życie: 120
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 26 s
Atak (Ziemia): 9 / 10 / 11 / 12
Atak (Powietrze): 9 / 10 / 11 / 12
Skrót klawiszowy: M (klikając na haczernie to SM)
Opis: Mutaliski są znakomitymi zwiadowcami. Świetnie nadają się także do błyskawicznych ataków na wroga, ze względu na swą szybkość, zwinność i zwrotność. Razi jednak zbyt krótki zasięg ataku, mała siła rażenia oraz słaba wytrzymałość. Ataki Mutalisków mają jednak niezaprzeczalną zaletę: uderzenie w dany obiekt rozchodzi się także po najbliższym jego otoczeniu, dzięki czemu kilka obiektów jest atakowanych naraz.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Goliath, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk, Scourge, Devourer, Dragoon, High Templar, Archon, Scout, Carrier, Corsair.


Scourge

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 25 Gaz 75 (2 jednostki)
Życie: 25
Liczba zajmowanych slotów: 1 (2 jednostki)
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 20 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): 110
Skrót klawiszowy: S (klikając na haczernie to SS)
Opis: Scourge to jednostki typu Kamikaze - poświęcają się, zadając dotkliwe straty wrogim jednostkom latającym. Są tanie i szybkie. Dobrze sprawdzają się także w powietrznym rekonesansie terenu.
Najwięksi wrogowie: Marine, Goliath, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk, Dragoon, High Templar, Archon, Scout, Carrier, Corsair.


Queen

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Życie: 120
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 33 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: Q (klikając na haczernie to SQ)
Opis: Jest to jednostka specjalna Zerga, o wielu ciekawych funcjach. Standardowo otrzymujemy Infest Command Center (dzięki wykorzystaniu tej funkcji mamy dostęp do nowego unita: Infested Terran) oraz Parasite. Możemy także wykupić Spawn Broodlings (kolejna nowa jednostka: Broodling), Ensare (sieć spowalniająca ruch jednostek) oraz dodatkowe 50 punktów energii (standardowo: 200). Queen stosunkowo szybko się przemieszcza, dlatego jest w stanie umknąć niektórym unitom przeciwnika.
Najwięksi wrogowie: Marine (kilka), Goliath, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Science Vessel, Hydralisk, Mutalisk, Scourge, Dragoon, High Templar, Archon, Scout, Carrier, Corsair.


Infested Terran

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 100 Gaz 50
Życie: 60
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 25 s
Atak (Ziemia): 500
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: I
Opis: Jednostka - Kamikaze, produkowana wyłącznie po zainfekowaniu wrogiego Command Centera przez Queen. Stykając się z wrogimi obiektami (budynki, jednostki), zadaje gigantyczny damage - 500, jednocześnie ginąc.
Najwięksi wrogowie: Wszystkie jednostki, które mogą zabić Infested Terrana z odległości, zanim ten nie zetknie się z nimi.


Broodling

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: (150 punktów energii Queen za 2 jednostki)
Życie: 30
Liczba zajmowanych slotów: -
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: -
Atak (Ziemia): 4 / 5 / 6 / 7
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: BraK
Opis: Małe robaczki, powstające dzięki użyciu przez Queen funkcji Spawn Broodlings na dowolnej jednostce (z wyjątkiem robotów). W jednym takim kroku powstają dwa Broodlingi, które posiadają 180 punktów energii. Punkty te kończą się samoczynnie po 75 sekundach (przy prędkości gry FASTEST). Po upływie tego czasu oba robaczki giną.
Najwięksi wrogowie: -


Ultralisk

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Życie: 400
Liczba zajmowanych slotów: 4
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 39 s
Atak (Ziemia): 20 / 23 / 26 / 29
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: U (klikając na haczernie to SU)
Opis: Ultralisk to mocna jednostka, ale nieporęczna do sterowania, ze względu na swe rozmiary. Do jego wad należą także: koszt, liczba zajmowanych slotów oraz niska prędkość przemieszczania się. To ostatnie, a także pancerz, można polepszyć w Brood Warze, dzięki specjalnym upgradom. Ultraliski w natarciu są trudne do powstrzymania.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Firebat (dużo), Siege Tank, Spider Mine (research Vulture), Zergling (dużo, z Adrenal Spines), Hydralisk (dużo), Zealot (dużo), Dark Templar, Hight Templar, Archon.


Defiler

Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 150
Życie: 80
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 33 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: F (klikając na haczernie to SF)
Opis: Kolejna jednostka specjalna Zerga. Jej standardowa funkcja to Dark Swarm (chmura pyłu - zasłania wrogowi nasze jednostki, które w chmurze trudniej przeciwnikowi zniszczyć). Inne zdolności Defilera to Consume (zjadanie jednostek organicznych, dzięki czemu Defilerowi rośnie utracona energia) oraz Plague (plaga - zadaje 300 damage we wszystko, na obszarze, na którym działa; mimo tego nie zabija jednostek, ani nie niszczy do końca budynków, którym zostają ZAWSZE szczątkowe punkty życia lub wytrzymałości). 200 punktów energii Defilera możemy dodatkowo wzbogacić o 50. Defiler porusza się stosunkowo wolno, przez co jest łatwym celem.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki naziemne.


Guardian

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 100 (Guardian Aspect - ewolucja Mutaliska)
Życie: 150
Liczba zajmowanych slotów: 2 (tyle samo co Mutalisk - liczba nie ulega zwiększeniu)
Armor początkowy: 2
Czas produkcji: 26 s (ewolucja z Mutaliska)
Atak (Ziemia): 20 / 22 / 24 / 26
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: G
Opis: Guardian to powolna jednostka, zadająca jednak bardzo duże straty wrogowi na ziemi. Potrzebuje ochrony powietrznej, w przeciwnym razie staje się łatwym celem. Guardiany dysponują jednym z największych zasięgów ataku w grze.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Goliath, Science Vessel, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk, Mutalisk, Scourge, Devourer, Scout, Carrier, Corsair, Dragoon, High Templar, Archon.


Devourer

Typ: powietrzny, organiczny
Koszt: Minerał 150 Gaz 50 (Devourer Aspect - ewolucja Mutaliska)
Życie: 250
Liczba zajmowanych slotów: 2 (tyle samo co Mutalisk - liczba nie ulega zwiększeniu)
Armor początkowy: 2
Czas produkcji: 26 s (ewolucja z Mutaliska)
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): 25 / 27 / 29 / 31
Skrót klawiszowy: D
Opis: Devourery są poniekąd Zergowymi odpowiednikami Valkyrii - mocne, wytrzymałe i atakujące tylko wrogie unity latające. Siłą Devourera jest trujący, fioletowy jad, którym zaraża on jednostki przeciwnika (Acid Spores), zadając im stopniowo coraz większe obrażenia.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Goliath, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk (kilka), Scourge (kilka), High Templar, Carrier, Archon, Scout, Corsair (kilka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oFfIcErLeGenD
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Pią 21:20, 28 Mar 2008 Temat postu:

Budynki


Hatchery

Koszt: Minerał 300 (+50 za Drona)
Życie: 1250
Czas Budowy: 1:16 min
Skrót klawiszowy: BH
Opis: Główny budynek Zerga w ,którym można kupić każda jednostkę oraz upgrady a także Hatchery może ewoluować. Każdy Hatchery jest otoczony terenem creep na którym Zerg może stawiać swoje budynki.


Lair (ewolucja Hatchery)

Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 1800
Czas Budowy: 1:04 min
Budowa: W Hatchery
Skrót klawiszowy: L
Opis: Ulepszony budynek Hatchery , można w nim wykupić dodatkowe upgrady do Ovelorda oraz umożliwia budowę nowych budynków a także znowu ewoluować i umożliwia budowę upgradów na 2 lvl oraz powiększa creep.


Hive (ewolucja Lair)

Koszt: Minerał 200 Gaz 150
Życie: 2500
Czas Budowy: 1:16 min
Budowa: W Lair
Skrót klawiszowy: H
Opis: Ostatnia faza ewolucji Hatchery , dzięki niej można kupić nowe budynki , i umożliwia budowe upgradów na 3 lvl oraz powiększa troche creep.


Creep Colony

Koszt: Minerał 75 (+50 za Drona)
Życie: 400
Czas Budowy: 13 s
Skrót klawiszowy: BC
Opis: Daje dodatkowy teren budowy o nazwie creep na którym można kupować budynki. Creep Colony może ewoluować w 2 budynki.


Sunken Colony (ewolucja Creep Colony)

Koszt: Minerał 50
Życie: 300
Czas Budowy: 13 s
Budowa: W Creep Colony
Atak (Ziemne) 40
Skrót klawiszowy: U
Opis: Sunek służy jako budynek obronny , który ma za zadanie bronić twoją bazę. Sunken atakuje wszystko co porusza się po glebie.


Spore Colony (ewolucja Creep Colony)

Koszt: Minerał 50
Życie: 400
Czas Budowy: 13 s
Atak(powietrze) 15
Budowa: W Creep Colony
Skrót klawiszowy: S
Opis: Spore służy jako budynek obronny , który atakuje tylko Wszystko co porusza się w powietrzu. Spore ma także w sobie Detektor.


Extractor

Koszt: Minerał 50 (+50 za Drona)
Życie: 750
Czas Budowy: 25 s
Skrót klawiszowy: BE
Opis: Jest to Gazownia z której Dron zbiera Gaz.


Spawning Pool

Koszt: Minerał 200 (+50 za Drona)
Życie: 750
Czas Budowy: 51 s
Skrót klawiszowy: BS
Opis: Spawing Pool jest budynkiem który umożliwia budowę Sunkena ,Lair oraz jednostki o nazwie Zerling i upgradów do niego.


Evolution Chamber

Koszt: Minerał 75 (+50 za Drona)
Życie: 750
Czas Budowy: 25 s
Skrót klawiszowy: BV
Opis: Ten budynek umożliwia budowę Sporu oraz upgradów obrony, ataku do wszystkich jednostek ziemnych.


Hydralisk Den

Koszt: Minerał 100 (+50 za Drona) Gaz 50
Życie: 850
Czas Budowy: 25,5 s
Skrót klawiszowy: BD
Opis: Budynek ten umożliwia budowę jednostki Hydralisk oraz upgradów do niego.


Spire

Koszt: Minerał 200 (+50 za Drona)Gaz 150
Życie: 600
Czas Budowy: 1:16 min
Skrót klawiszowy: VS
Opis: Budynek ten może ewoluować oraz umożliwia budowę Mutaliska oraz Scoraga i upgrade , obrony i ataku do wszystkich jednostek powietrznych u Zerga.


Greater Spire (ewolucja Spire)

Koszt: Minerał 100 Gaz 150
Życie: 1000
Czas Budowy: 1:16 min
Budowa: W Spire
Skrót klawiszowy: G
Opis: Jest to ostatnia ewolucja Spire, umożliwia budowę 2 jednostek które można ewoluować u Mutaliska, można w nim także kontynuować budowę upgradów do jednostek powietrznych Zerga.


Queen's Nest

Koszt: Minerał 150 (+50 za Drona)Gaz 100
Życie: 850
Czas Budowy: 38 s
Skrót klawiszowy: VQ
Opis: Umożliwia budowę Hive oraz Queena i upgrade do niego.


Nydus Canal

Koszt: Minerał 150 (+50 za Drona)
Życie: 250
Czas Budowy: 25,5 s
Skrót klawiszowy: VN
Opis: Nydus Canal umożliwia przeniesienie dowolnej chodzącej jednostki Zerga na dowolne miejsce gdzie ten budynek zostanie wybudowana jego Klon.


Ultralisk Cavern

Koszt: Minerał 150 (+50 za Drona)Gaz 200[/color] [/b]
Życie: 600
Czas Budowy: 50s
Skrót klawiszowy: VU
Opis: Umożliwia budowę Ultraliska oraz upgrade do niego.


Defiler Mound

Koszt: Minerał 100 (+50 za Drona)Gaz 100
Życie: 850
Czas Budowy: 38 s
Skrót klawiszowy: VD
Opis: Umożliwia budowę Deflera oraz upgrade do niego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oFfIcErLeGenD dnia Pią 23:39, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oFfIcErLeGenD
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Sob 0:44, 29 Mar 2008 Temat postu:

Zaawansowane Upgrady

Burrow

Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Hatchery , Lair , Hive
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: B
Opis: Zakopuje wszystkie ziemne jednostki Zerga oprócz Ultraliska i Brooda


Ventral Socs

Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Lair , Hive
Czas Budowy: 1:41 min
Skrót klawiszowy: V
Opis: Umożliwia Ovelordowi Funkcje Transportera.


Antennae

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Lair , Hive
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa pole widzenia Ovelorda


Pneumatized Carapace

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Lair , Hive
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: P
Opis: Powoduje że , Ovelord lata znacznie szybciej niż poprzednio.


Metabolic Boost

Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Spawning Pool
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: M
Opis: Zwiększa prędkość biegania Zerlinga


Adrenal Glands

Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Spawning Pool
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa szybkość ataku Zerlinga


Melee Attacks

Koszt: Minerał 100/150/200 Gaz 100/150/200
Budowa: W Evolution Chamber
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: M
Opis: Upgrade który zwiększa atak jednostek Ziemnych oprócz Bombersa Lurkernowi oraz Hydrze i dronowi.


Missile Attacks

Koszt: Minerał 100/150/200 Gaz 100/150/200
Budowa: W Evolution Chamber
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa Atak tylko dla Hydralisk oraz Lurken


Carapace

Koszt: Minerał 150/225/300 Gaz 150/225/300
Budowa: W Evolution Chamber
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Polepsza pancerz Wszystkich jednostek ziemnych u Zerga , każdy lvl dodaje 1 pancerz.


Muscular Augments

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Hydralisk Den
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: M
Opis: Zwiększa szybkość ruchu dla Hydraliska.


Grooved Spines

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Hydralisk Den
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zwiększa zasięg ataku Hydraliska


Lurker Aspect

Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Hydralisk Den
Czas Budowy: 1:15 min
Skrót klawiszowy: L
Opis: Umożliwia przekształcenie Hydraliska w Lurkerna.


Flyer Attacks

Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Spire , Greater Spire
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa siłe ataku dla Mutaliska i jego Przeobrażeń.


Flyer Carapace

Koszt: Minerał 150/225/300 Gaz 150/225/300
Budowa: W Spire , Greater Spire
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa grubość skóry dla wszystkich latających jednostek u Zerga.


Parasite

Budowa: Podstawowy czar u Queena
Czas Działania: Dopóki nie umrze zainfekowana jednostka
Skrót klawiszowy: P
Opis: Służy to głównie do szpiegowania , gdy Queen rzuci ten czar na wrogą jednostke to będziesz widział ją i jej otoczenie , w ten sposób jest to darmowy szpieg ,którego możesz oczywiście zlikwidować , ponieważ będzie dla ciebie wroga.


Spawn Broodling

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Queen's Nest
Czas Budowy: 50 s
Czas Działania: Dopóki nie zginą larwy ofiary
Skrót klawiszowy: B
Opis: Queen , gdy trafi obojętnie jaką jednostkę ziemną wstrzykuje jaja larw 2 małych pajączków , które natychmiast rozrywają ofiarę wykluwając sie i są twoimi wojownikami. Ten czar nie działa na : Reavera , Archony , oraz Proba.


Ensnare

Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Queen's Nest
Czas Budowy: 50 s
Czas Działania: 25 s
Skrót klawiszowy: E
Opis: Spowolnia ofiarę bądź grupę ofiar , które zostaną dotknięte z Ensnare , raz że są wolniejsze to jeszcze wolniej biją. Działa na wszystkie jednostki.


Gamete Meiosis

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Queen's Nest
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zwiększa maksymalną energie Queena o 50 , dzięki temu będzie wynosiła 250 energii do użytku.


Infest Terran Command Center

Budowa: Podstawowy upgrade u Queena
Skrót klawiszowy: I
Opis: Ten czar działa tylko na budynek Command Center ( Główny budynek u Terrana) , gdy odejmiesz CC na 700 życia to Queen znajdując sie przy CC włazi do wnętrza CC i zamienia go we własną bazę w której będziesz mógł produkować nową jednostkę bojową zwaną Bombers.


Dark Swarm

Budowa: Podstawowy czar u Defilera
Czas Działania: 38 s
Skrót klawiszowy: W
Opis: Gdy Defiler rzuci ten czar na obszar pojawia się pomarańczowa chmura , która dzięki swojej gęstości powoduje że jednostki znajdujące się w nim nie odnoszą obrażeń przez te jednostki które strzelają z pocisków , wyjątkiem jest Reaver i Siege Tank , Siege tank nie zada obrażeń gdy jakaś jednostka Zerga zostanie zakopana.


Plague

Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Defiler Mound
Czas Budowy: 1:03 min
Czas Działania: 25 s
Skrót klawiszowy: G
Opis: Defiler może rzucić gdzie chce ten czar , gdy trafi w jakąś jednostkę lub budynek przez czas trwania czasu będzie co chwile odejmowała życie , maksymalnie może odebrać 300 punktów życia.


Consume

Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Defiler Mound
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Defiler Consumuje swojego przyjaciela dodając mu 50 energii za zjedzonie przyjaciela , Przyjaciel jest ten którego możesz ty go kontrolować . Działa tylko na twoje Zergowe jednostki.


Metasynaptic Node

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Defiler Mound
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: M
Opis: Zwiększa maksymalną ilość energii u Defilera o 50 , dzięki temu jego energia będzie wynosiła 250.


Anabolic Synthesis

Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Ultralisk Cavern
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa szybkość biegania Ultraliska


Chitinous Plating

Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Ultralisk Cavern
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa pancerz u Ultraliska o 2.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oFfIcErLeGenD
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Pon 17:46, 24 Lis 2008 Temat postu:

HMmm fajny artykuł liczę na więcej ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.clanlegend.fora.pl Strona Główna -> StarCraft&BroodWar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin